obsah
|
zápatí
město Kopřivnice
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Renovace tonerů
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Renovace tonerů
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
- Zajištění provádění renovace tonerových kazet podle potřeby zadavatele a za cenových podmínek stanovených podle specifikace. Zajištění bezvadného chodu tonerových kazet v tiskových zařízeních určených pro potřeby města.
- Odběr a ekologická likvidace kazet a dalších tiskových komponentů.
- Výkup nevyužitých kazet.
- Garance záruky na zařízení při použití renovovaných kazet.
- Délka záruční doby na renovované kazety minimálně 24 měsíců.
- Lhůta provedení služby maximálně 10 dnů.
Uchazeč přiloží k nabídce podepsaný návrh smlouvy ve formátu PDF. Za podpis se považuje elektronický podpis oprávněné osoby založený na kvalifikovaném certifikátu nebo podpis na papírové předloze skenovaného dokumentu. Návrh smlouvy je připojen.
Uchazeč je v nabídce povinen vyslovit souhlas se zveřejněním hodnocení nabídek včetně zveřejnění příslušné smlouvy.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů či výběrové řízení zrušit.
Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s účastí na výběrovém řízení.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Prostřednictvím elektronického nástroje EZAK - https://zakazky.koprivnice.cz
Kontakt:
Ing. Radek Harabiš, vedoucí oddělení informatiky, tel. 736 614 204
Ing. Pavel Liška, informatik, tel. 737 206 777
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
VZMR otevřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
03.05.2017 12:00
Datum zahájení:
25.04.2017 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © město Kopřivnice
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software