Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Multifunkční zařízení včetně zajištění servisních služeb
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem zakázky je dodávka nových multifunkčních zařízení (kopírka/tiskárna/skener):

typ 1 – A3 barevné, minimální rychlost 20 stran/min – 8 ks
typ 2 – A3 barevné, minimální rychlost 30 stran/min – 6 ks
typ 3 – A4 černo/bílé, minimální rychlost 35 stran/min – 4 ks

a poskytování servisních služeb na tato multifunkční zařízení po dobu 5 let (s možností prodloužení této doby do dosažení maxima životnosti zařízení) s předpokládaným průměrným zatížením:

u typu 1 – 1000 stran A4 za měsíc
u typu 2 – 1500 stran A4 za měsíc
u typu 3 – 750 stran A4 za měsíc

Podrobná technická specifikace je uvedena v příloze č. 1 – Technická specifikace.
Místo plnění: Nový Jičín
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.koprivnice.cz)
Kontakt: Ing. Radek Harabiš, e-mail: radek.harabis@koprivnice.cz, tel: 556 879 495, 736 614 204
Ing. Pavel Liška, e-mail: pavel.liska@koprivnice.cz, tel: 556 879 433, 737 206 777
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: VZMR otevřená výzva
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 08.12.2023 09:00
Datum zahájení: 24.11.2023 11:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: