Stručný popis předmětu:
Krátkodobý nájem výpočetní techniky pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR 08.-09.10.2021
* Předmět nájmu:
(1)
22 ks - laserová tiskárna A4 včetně příslušné kabeláže s dostatečnou zásobou toneru
(2)
22 ks - notebook s integrovanou numerickou klávesnicí, klasickou počítačovou myší a instalovaným operačním systémem Microsoft Windows 10, který bude aktualizovaný a bude mít nainstalovaný ovladač tiskárny dle bodu (1)
* Období nájmu 07.10.2021 - 11.10.2021 (předmět nájmu musí být dodán nejpozději 07.10.2021 v 06:30 hodin).
* Místem dodání předmětu nájmu je Městský úřad Kopřivnice, Štefánikova 1163/12, 74221 Kopřivnice.
* Odvoz předmětu nájmu bude umožněn nejdříve 11.10.2021 v 08:00 hodin.
* Místem odvozu předmětu nájmu je Městský úřad Kopřivnice, Štefánikova 1163/12, 74221 Kopřivnice.
* Po dobu nájmu pronajímatel garantuje 100% funkčnost předmětu nájmu. V případě poruchy předmětu nájmu je povinen do 1 hodiny od nahlášení provést na vlastní náklady její odstranění. Pronajímatel poskytne telefonní kontakt, kde bude možno poruchy v období nájmu hlásit. Variantně je možno tento bod řešit dodáním rezervních minimálně 3 ks tiskáren (dle specifikace předmětu v bodě (1)) a minimálně 3 ks notebooků (dle specifikace předmětu v bodě (2)).
* Uchazeč přiloží k nabídce doplněný návrh nájemní smlouvy v editovatelném formátu DOC. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace.
* Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy, nevybrat žádného z uchazečů či výběrové řízení bez udání důvodu zrušit.
* Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s účastí na výběrovém řízení.
* Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší cena nájmu včetně DPH.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK
(https://zakazky.koprivnice.cz/vz00000355)