Veřejná zakázka: Krátkodobý nájem výpočetní techniky pro volby do Evropského parlamentu a pro volby do zastupitelstev krajů

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Vyhodnoceno
Hodnocení je ukončeno, probíhá výběr dodavatele a uzavření smlouvy.
DBID: 630
Systémové číslo: P24V00000024
Evidenční číslo zadavatele: OI-6346/2024
Datum zahájení: 25.03.2024
Nabídku podat do: 04.04.2024 13:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Krátkodobý nájem výpočetní techniky pro volby do Evropského parlamentu a pro volby do zastupitelstev krajů
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Krátkodobý nájem výpočetní techniky:
(A) pro volby do Evropského parlamentu (07.-08.06.2024)
(B) pro volby do zastupitelstev krajů (podzim 2024)

* Předmět nájmu:
(1) 23 ks - laserová tiskárna A4 včetně příslušné kabeláže s dostatečnou zásobou toneru
(2) 23 ks - notebook s dostatečným počtem USB portů a s CZ klávesnicí s numerickým blokem, doplněný klasickou počítačovou myší a s instalovaným operačním systémem Microsoft Windows 10 nebo 11, který bude aktualizovaný a bude mít nainstalovaný ovladač tiskárny dle bodu (1); notebook musí splňovat parametry pro provoz volební aplikace

* Období nájmu:
(A) 06.06.2024 - 10.06.2024 (předmět nájmu musí být dodán nejpozději 06.06.2024 v 06:30 hodin).
(B) bude upřesněno po vyhlášení termínu voleb prezidentem republiky. Obecně od čtvrtka před volebním víkendem do pondělí po volebním víkendu (předmět nájmu musí být dodán nejpozději jeden den před začátkem voleb v 06:30 hodin).

* Místem dodání předmětu nájmu je Městský úřad Kopřivnice, Štefánikova 1163/12, 74221 Kopřivnice.

* Odvoz předmětu nájmu:
(A) bude umožněn nejdříve 10.06.2023 v 08:00 hodin.
(B) bude umožněn nejdříve v pondělí po volebním víkendu v 08:00 hodin.

* Místem odvozu předmětu nájmu je Městský úřad Kopřivnice, Štefánikova 1163/12, 74221 Kopřivnice.

* Po dobu nájmu pronajímatel garantuje 100% funkčnost předmětu nájmu. V případě poruchy předmětu nájmu je povinen do 1 hodiny od nahlášení provést na vlastní náklady její odstranění. Pronajímatel poskytne telefonní kontakt, kde bude možno poruchy v období nájmu hlásit. Variantně je možno tento bod řešit dodáním rezervních minimálně 3 ks tiskáren (dle specifikace předmětu v bodě (1)) a minimálně 3 ks notebooků (dle specifikace předmětu v bodě (2)).

* Uchazeč přiloží k nabídce 2 doplněné návrhy nájemních smluv (pro každé volby zvlášť) v editovatelném formátu DOC. Návrhy smluv jsou součástí zadávací dokumentace.

* Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smluv, nevybrat žádného z uchazečů či veřejnou zakázku bez udání důvodu zrušit.

* Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s účastí na výběrovém řízení.

* Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší cena nájmu bez DPH.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Nový Jičín

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kopřivnice
  • IČO: 00298077
  • Poštovní adresa:
    Štefánikova 1163/12
    74221 Kopřivnice
  • Název odboru: Oddělení informatiky
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2021-016083

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK
(https://zakazky.koprivnice.cz/vz00000630)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy