Veřejná zakázka: Dodávka zemního plynu v rámci sdružených služeb dodávky zemního plynu pro budovu na ul. Komenského, na rok 2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 722
Systémové číslo: P24V00000116
Evidenční číslo zadavatele: 708/2024
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 20.12.2024

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávka zemního plynu v rámci sdružených služeb dodávky zemního plynu pro budovu na ul. Komenského, na rok 2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Dodávka zemního plynu v rámci sdružených služeb dodávky zemního plynu pro budovu na ul. Komenského č. p. 1007, na na období 1.1.2025 - 31.12.2025.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uveřejnění na profilu - zakázka malého rozsahu - přímé zadání
    Důvod použití jednacího řízení:
    Zboží kótované a nakoupené na trhu komodit.

    Zrušením vysoutěžených Závěrkových listů (smluv) na odběr zemního plynu za strany stávajícího vlastníka objektu a novým nákupem na komunitní burze městem by došlo k nárůstu ceny silové složky oproti cenám v době nákupů.
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Nový Jičín

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kopřivnice
  • IČO: 00298077
  • Poštovní adresa:
    Štefánikova 1163/12
    74221 Kopřivnice
  • Název odboru: Odbor majetku města
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2021-016083

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Štefánikova 1163/12
74221 Kopřivnice

Kontakt

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky