Veřejná zakázka: Notebooky

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 128
Systémové číslo VZ: P18V00000080
Evidenční číslo zadavatele: OI-15256/2018
Datum zahájení: 23.10.2018
Nabídku podat do: 02.11.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Notebooky
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
1)
Notebook typ I (14 kusů)
- displej: 15.6" LED Full HD 1920x1080 16:9 matný
- CPU: min. 2 cores, 4 threads, grafický čip, benchmark test - Passmark CPU Mark min. 4000 (www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)
- paměť: RAM 4GB DDR3 (DDR4)
- disk: SSD min. 250 GB SATA
- optická mechanika: DVD-RW
- porty zadní strana: HDMI, USB 2.0, USB 3.0, RJ-45 (GLAN), napájení
- porty boční strana: USB 2.0, Combo Audio Jack
- bezdrátové rozhraní: WiFi 802.11ac, Bluetooth v4.0
- barva: černá
- webkamera
- čtečka paměťových karet
- klávesnice s numerikou CZ
- notebooková myš USB
- brašna: vhodný typ přes rameno, černá barva
- software: MS Windows 10 Home 64bit

2)
Notebook typ II (7 kusů)
- displej: 15.6" LED Full HD 1920x1080 16:9 matný
- CPU: min. 2 cores, 4 threads, grafický čip, benchmark test - Passmark CPU Mark min. 4600 (www.cpubenchmark.net/cpu_list.php)
- paměť: RAM 4GB DDR3 (DDR4)
- disk: SSD min. 250 GB SATA
- optická mechanika: DVD-RW
- porty zadní strana: HDMI, USB 2.0, USB 3.0, RJ-45 (GLAN), napájení
- porty boční strana: USB 2.0, Combo Audio Jack
- bezdrátové rozhraní: WiFi 802.11ac, Bluetooth v4.0
- barva: černá
- webkamera
- čtečka paměťových karet
- klávesnice s numerikou CZ
- notebooková myš USB
- brašna: vhodný typ přes rameno, černá barva
- software: MS Windows 10 Professional 64bit


Obchodní podmínky jsou stanoveny návrhem kupní smlouvy (součást zadávací dokumentace), který pro uchazeče závazný. Uchazeč je povinen k nabídce doplněný návrh kupní smlouvy v editovatelném formátu přiložit.

Uchazeč podáním nabídky vyslovuje souhlas se zveřejněním hodnocení nabídek a se zveřejněním smlouvy.

Zadavatel si dále vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů či výběrové řízení bez udání důvodu zrušit.

Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s účastí na výběrovém řízení.

Vybraný uchazeč je povinen před uzavřením smlouvy předložit příslušné oprávnění k podnikání a výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán (oboje v originále nebo úředně ověřené kopii, přičemž tyto doklady mohou být nahrazeny originálem nebo úředně ověřenou kopií výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů).

Místem plnění zakázky a adresou dodání je Město Kopřivnice, Oddělení informatiky, Štefánikova 1163/12, 742 21 Kopřivnice.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR otevřená výzva
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 250 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Město Kopřivnice
  • IČO: 00298077
  • Poštovní adresa:
    Štefánikova 1163/12
    74221 Kopřivnice
  • Název odboru: Oddělení informatiky
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-019665

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.koprivnice.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky