Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je pořízení marketingových služeb a movitých věcí a za účelem propagace nové expozice muzea Dany a Emila Zátopkových v Kopřivnici.
Zadavatel požaduje dodání věcí a služeb, jež jsou dále specifikovány v příloze č. 1 této zadávací dokumentace.
1. Graficky nápaditě pojatý leták (10 000 ks)
2. Kampaň na sociálních sítích a aktualizace a správa webu
3. Fotopoint v Kopřivnici
4. Reklamní videoklip / spot
Veškerý grafický materiál, který vznikne plněním této veřejné zakázky, bude respektovat vizuální identitu expozice, Grafický manuál Expozice (viz příloha č. 2 zadávací dokumentace).
Dodavatel je povinen zajistit poskytnutí licence k užívání veškerých autorských děl, která vzniknou při plnění této veřejné zakázky. Cena za poskytnutí licence bude součástí nabídkové ceny.
Doba a místo plnění zakázky je blíže specifikované v závazném návrhu smlouvy na plnění veřejné zakázky (příloha č. 3 zadávací dokumentace).
Závazným termínem k provedení díla, jež je předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu, je 30. 11. 2022. Tento termín je pevně stanoven, a to bez ohledu na okamžik uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky.
Tato veřejná zakázka je financována z dotace Ministerstva pro místní rozvoj. Veškeré grafické materiály musí mít zakomponovány povinnou publicitu poskytovatele dotace dle Logo manuálu Ministerstva pro místní rozvoj, dostupné zde: https://mmr.cz/getmedia/24a0572a-ada0-46fc-9e7c-4a850249beef/Logo-manual-MMR-2-vydani.pdf.aspx?ext=.pdf
Nabídková cena dodavatele nesmí překročit částku ve výši 512 000 Kč včetně DPH (tj. 423.140,50 Kč bez DPH), nabídka uchazeče obsahující nabídkovou cenu vyšší, bude vyloučena.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.koprivnice.cz)